Проектна діяльність


 Учні та вчителі нашого закладу з  2007 року беруть активну участь в експериментальній діяльності регіонального рівня з проблеми «Формування пізнавальної активності учнів 3-7 класів у процесі підготовки та участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Колосок».
   Головні завдання цієї програми – популяризація природничих знань серед школярів та удосконалення роботи з обдарованими дітьми.
   Саме проектна технологія є найоптимальнішим засобом підготовки учнів до участі в конкурсі, що підтверджує додаток 2 листа Міністерства освіти і науки України про проведення інтерактивного природничого конкурсу «Колосок» від 05.03.08. №1/9-126.
            Подібна діяльність доступна учням початкових класів, коли вони вже мають певні навики самостійної діяльності та співпраці в групах, що є важливою умовою для досягнення бажаного результату. Значення такої проектної діяльності учнів важко переоцінити, бо воно спрямоване в першу чергу на:
  • досягнення конкретних цілей (розвиток аналітичного, критичного, творчого й проектного мислення, стимулювання мотивації та оволодіння знаннями, включення учнів в режим самостійної роботи, опрацювання різних джерел інформації з метою оволодіння новими знаннями, формування вмінь використовувати знання для вирішення нових  пізнавально-практичних завдань або життєвих ситуацій);
  • розвиток життєвих компетенцій (спільне прийняття рішень, толерантне регулювання конфліктних ситуацій);
  • формування дослідницьких умінь (виявлення та формулювання проблеми, висунення гіпотези, збір необхідної інформації, здійснення різних видів дослідницької роботи, аналіз та узагальнення отриманих результатів).
   Дані дослідницькі проекти є результатом творчого пошуку дітей під керівництвом вчителя.

 

Наші проекти

Комментариев нет:

Отправить комментарий