Учні та вчителі нашого закладу з 2007 року беруть активну участь в експериментальній діяльності регіонального рівня з проблеми «Формування пізнавальної активності
учнів 3-7 класів у процесі підготовки та участі у Всеукраїнському
інтерактивному конкурсі «Колосок».
Головні завдання цієї програми –
популяризація природничих знань серед школярів та удосконалення роботи з
обдарованими дітьми.
Саме проектна технологія є
найоптимальнішим засобом підготовки учнів до участі в конкурсі, що підтверджує
додаток 2 листа Міністерства освіти і науки України про проведення
інтерактивного природничого конкурсу «Колосок» від 05.03.08. №1/9-126.
Подібна діяльність доступна учням
початкових класів, коли вони вже мають певні навики самостійної діяльності та
співпраці в групах, що є важливою умовою для досягнення бажаного результату. Значення такої проектної діяльності учнів важко
переоцінити, бо воно спрямоване в першу чергу на:
- досягнення конкретних цілей (розвиток аналітичного, критичного, творчого й проектного мислення, стимулювання мотивації та оволодіння знаннями, включення учнів в режим самостійної роботи, опрацювання різних джерел інформації з метою оволодіння новими знаннями, формування вмінь використовувати знання для вирішення нових пізнавально-практичних завдань або життєвих ситуацій);
- розвиток життєвих компетенцій (спільне прийняття рішень, толерантне регулювання конфліктних ситуацій);
- формування дослідницьких умінь (виявлення та формулювання проблеми, висунення гіпотези, збір необхідної інформації, здійснення різних видів дослідницької роботи, аналіз та узагальнення отриманих результатів).
Дані дослідницькі проекти є
результатом творчого пошуку дітей під керівництвом вчителя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий